Του Βασίλη Σούλα.
Περιμέναμε να παρακολουθήσουμε και το Δημοτικό Συμβούλιο την Τρίτη 26 Μαΐου, με τα ανταποδοτικά τέλη για το 2026 να είναι ως θέματα συζήτησης στην ημερήσια διάταξη, για να πούμε θαρρετά την επώνυμη και υποκειμενική μας γνώμη. Η συνεδρίαση έγινε, τα δημοτικά τέλη ψηφίστηκαν χωρίς αυξήσεις και στο ίδιο ύψος με το οικονομικό έτος 2025.


