Του Χρήστου Κοσμά.
Ποιο κάτω βλέπουμε διάφορα έργα τέχνης…. έργα αφηρημένης τέχνης, που έχουν πουληθεί έναντι εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ και κάποια νορμάλ έργα τα οποία έχουν πουληθεί για μερικές δεκάδες ευρώ…… όπως επίσης βλέπουμε και κάτι άλλο πολύ γνωστό σε όλους μας….. Τα καμένα λάστιχα στον πεζόδρομο, που ύστερα από λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν καν, έχουν ενοχλήσει κάποιους αλλά ο περσινός βαμμένος πεζόδρομος με ζωγραφισμένα δελφίνια που κράτησε για σχεδόν 1 χρόνο, δεν ενόχλησε κανέναν, γιατί λογικά για αυτούς αυτό ήτανε τέχνη…. αλήθεια για αυτό ποιος έδωσε την άδεια…..που είμαι σίγουρος 100% δεν πήρανε από κανέναν…. αλλά όπως είδατε και πιο πάνω στις φωτογραφίες, το τι είναι τέχνη και τι όχι, αυτό είναι σχετικό για τον καθένα………
