Στις 3 Ιουνίου η νέα «μάχη» για την εκτροπή του Αχελώου στο ΣτΕ

Η επιχειρηματολογία που έχει προετοιμάσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προβάλλει νομικά, περιβαλλοντικά και οικονομικά επιχειρήματα κατά του έργου


Στις 3 Ιουνίου, στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αναβιώνει
 – για 7η φορά! – μια από τις πιο μακροχρόνιες και
 φορτισμένες περιβαλλοντικές διαμάχες της χώρας:
 η εκτροπή του Αχελώου…..

Διαβάστε Περισσότερα…