Ως Δημοτικοί Σύμβουλοι που αναδεικνύουμε τα προβλήματα σχετικά με την κατάσταση και τη συντήρηση των σχολικών μονάδων, για να υλοποιείται η εκπαιδευτική διαδικασία με αξιοπρέπεια και ασφάλεια για μαθητές και εκπαιδευτικούς, που καταγγέλλουμε και την ανάλγητη πολιτική που έχει άκρως υποστελεχωμένες τις Υπηρεσίες των δήμων και με κονδύλια που αντιστοιχούν στα 20-25 ευρώ ανά παιδί, δεν μπορούμε να σιωπήσουμε στην αλλαγή της παρ.12 άρθρου 5 ν.1894/1990.
Παρέμβαση της ”Λαϊκής Συσπείρωσης” (και του Δήμου Ξηρομέρου) για τη συντήρηση των σχολικών μονάδων.

