Το μεγαλύτερο αναπτυξιακό πρόγραμμα που έχει
υλοποιηθεί ποτέ στην περιοχή βρίσκεται σε εξέλιξη στη Δυτική Ελλάδα, τόνισε ο
Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης, κατά τον εναρκτήριο χαιρετισμό του
στο 14ο Regional Growth Conference (RGC), οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν
σήμερα Τρίτη 19 Μάϊου 2026, στην Πάτρα
και συγκεκριμένα στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου…..Διαβάστε Περισσότερα…

