Με μεγάλη συμμετοχή και σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 17 Μαΐου 2026 η Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Απανταχού Μακρυνείας Αιτωλοακαρνανίας, καθώς και οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου…..
