Κύριε Σούλα,
σεβαστές οι απόψεις σας και θεμιτό μέσα στη δημοκρατία να γίνεται δημόσιος διάλογος για τα οικονομικά και τη λειτουργία του Δήμου Ξηρομέρου. ….
Κύριε Σούλα,
σεβαστές οι απόψεις σας και θεμιτό μέσα στη δημοκρατία να γίνεται δημόσιος διάλογος για τα οικονομικά και τη λειτουργία του Δήμου Ξηρομέρου. ….