Στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο που έγινε την Πέμπτη 17 Ιουλίου, είδαμε ξανά άλλη μία θλιβερή εικόνα, με σύσσωμη απούσα την αντιπολίτευση πλην ”Λαΐκής Συσπείρωσης”.
Να σημειώσουμε ότι την ίδια τακτική της ομαδικής απουσίας, πάρα πολλές φορές, είχαμε και την δημοτική περίοδο 2019-2023.
Η παρουσία της αντιπολίτευσης είναι απαραίτητη, απαραίτητο συστατικό για την ομαλή λειτουργία της τοπικής Δημοκρατίας, με έλεγχο, με κριτική, ενίοτε και σκληρή, με εποικοδομητικές προτάσεις και στήριξη στα θετικά όταν κρίνει.
