Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδαςαναβαθμίζει το δίκτυο φωτεινής σηματοδότησης


Στην υπογραφή σύμβασης για την υλοποίηση του έργου
«Συντήρηση υποδομών και εγκαταστάσεων φωτεινής σηματοδότησης στην Περιφέρεια
Δυτικής Ελλάδας» προχώρησε σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026, ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος
Φαρμάκης
, με στόχο την ενίσχυση τη οδικής ασφάλειας και την προστασία της
ανθρώπινης ζωής….
Διαβάστε Περισσότερα…