Απόφαση-“ανάσα”: Δικαιώθηκαν 14 συμβασιούχοι και παραμένουν στις θέσεις τους

Νέα δικαστική δικαίωση σημειώθηκε για δημοτικούς υπαλλήλους που εργάζονται στο πλαίσιο προγράμματος της ΔΥΠΑ στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών με αποτέλεσμα την παραμονή τους στις θέσεις εργασίας τους…

Διαβάστε Περισσότερα…